Tuesday, September 15, 2009

hoyeeee

Hoyeeee..... perghhhh lama sungguh aku tak masuk blog aku ni...
berkarat sungguh...hehehe... apa nak buat... aku mmg tak sempat nak masuk.. hari ni aku paksa gak nak masuk n tulis sesuatu...

Diam tak diam... dah 25 hari kita berpuasa.. dan tak lama lagik Aidilfitri akan menjelang.. Aku pasti sume kawan-kawan tentu sibuk ngan persiapan menyambut Hari Raya nanti termasuklah aku.. Yang penting keperluan untuk anak-anak..... pening gak nak layan kerenah mereka sambut Raya.... teringat kenangan waktu kecil-kecil dahulu... tahu semua siap depan mata....sekarang barulah kita merasa apa yang ibu bapa kita rasa time kita kecik-kecik dahulu... Tak kisahlah tu.... Yang penting anak-anak seronok nak berhari raya.....

Di kesempatan ini aku nak menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf jikalau ada terkasar bahasa sepanjang aku berblogging ni....Insya Allah aku cuba untuk mengaktifkan diri aku ni balik dalam arena blog nih... cewahhh....

Keylah chow dulu.... Selamat Hari Raya AIdilfitri....Maaf Zahir dan Batin....


14 ulasan:

POSH76 said...

mmg dah lama....windu with ur blog...

selamat hari raya
maaf zahir batin

♥Hernee Nazir♥ said...

a'ah la kak.. mane gi mnghilangkn diri..

CuTeMiUt78 said...

wah.. memang lama menyepi ni..
eemmm selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir baatin.
jemput dtg kerumah raya nnti.. emailkan contact no blh

Softtouch [Hanim] said...

rindulah ngan kak ninie...
selamat ahri raya kak ninie..maaf zahir batin

Dee said...

selamat hari raya n maaf zahir batin..

ninie said...

posh ~ selamat hari raya... nnti kita datang tpt akak ye. Insya ALlah...

ninie said...

hernee ~ akak tak sempat la dik... Insya Allah ambil masa utk kembali normal...

ninie said...

cute ~ bukan saja cute menghilangkan diri.. ada tuntutan kerja di sini...

ninie said...

hanim ~ akak pon rindu kat korang sume... huhuhu....

ninie said...

dee ~ selamat hari raya... maaf zahir batin... :)

ninie said...

dee ~ selamat hari raya... maaf zahir batin... :)

Lina said...

ingatkan dah cuti raya terus hehehe... selamat hari raya ye ninie... maaf zahir batin

السيد محمود said...


خدمات شركة ركن الامثل بالمنطقة الشرقيه 0502644550 وتقديم كافة الخدمات المنزلية

شركة كشف تسربات المياه بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف

السيد محمود said...


شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالخبر
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل