Thursday, August 27, 2009

Kembali...

Hai semua...
Akhirnya setelah lama mendiamkan diri..
Hari ini aku menyempatkan diri menulis sesuatu kat blog ni...

Bukan sengaja menghilangkan diri..
Tapi aku sibuk dalam minggu ni...
Dapat surat pertukaran tugas di saat akhir...
Aku kena bertukar ke pejabat baru... bagi aku macam sirih pulang gagang
Sebab sebelum ni memang aku di pejabat tu....

Hari ni hari kedua aku di sini.. Masih blur lagi..
Ambil masa nak sesuaikan diri balik dengan suasana kat sini...
Lama-lama okeylah kan...

Keylah aku nak gi solat...jumpe lagi nanti...
chiaowww.....


7 ulasan:

neezareef said...

hwargghhh aku pn sama

Dee said...

lama2 oklah tu..sabar jelah...

ninie said...

neeza ~ yelor...hehehe

dee ~ Insya Allah dee.. nasib dpt boss yang sama...:)

J@J@ / Bini The Rock said...

berpindah jgk ke Ninie???
ingat kan neeza je yg pindah...

hehehhe

CuTeMiUt78 said...

berpindah gak ya..eemmm takpe, lama2 ok la kan

sha89 said...

wahh dh pndah tmpt baru?

ape2 pun keje elok2 ek kak...

:)

reen said...

sis..i miss u!!huhuhu