Monday, May 4, 2009

Penatnya......

Dah lama rasanya aku tak update blog ni, hari ni aku gerakkan juga jari jemariku ini mengupdate cerita-cerita terbaru walaupun aku mengantuk gila ni... maklumlah baru balik dari Terengganu mlm tadik... balik2 dah kumbah beg yang penuh ngan baju kotor... mlm tadik baru trip 1 basuh baju (aku basuh baju anak2 dulu) mlm ni sambung trip kedua... kalo nak basuh sume mau meletup washing machine aku tu.......
Sambil menaip aku layan dengar lagu dari Cokelat - Karma..

Karma - Cokelat

Sekian lama kita bersama
Ternyata kau juga
Sama saja

Kau kira kupercaya semua
S’gala tipu daya
Oh percuma

Kau buat sempurna awalnya
Berakhir bencana

Selamat tinggal sayang…
Bila umurku panjang
Kelak ku ‘kan datang
‘Tuk buktikan satu balas ‘kan kau jelang
Jangan menangis sayang
Ku ingin kau rasakan pahitnya terbuang
Sia-sia, memang kau pantas dapatkan

Akhirnya, usai sudah semua
Kudapat tertawa
Bahagia

S’lalu tampak indah awalnya
Berakhir bencana


0 ulasan: