Tuesday, August 18, 2009

Cuba

Saja letak lirik lagu ni... kadang-kadang dengan lagu kita dapat meluahkan rasa hati kita.........


Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu

Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu


12 ulasan:

MuMMy 2 Haqq said...

tak pe..luahkan laa...sy sudi mendengar. :)

Softtouch [Hanim] said...

awatnya kak ninie..pasal tmpat keje yer?dalam maksudnya lagu tu..

neezareef said...

pejal tahirrr...

asoh lu nape leyyy

reen said...

ni nape ccm jiwang jdny ttiba ni sis????

Dee said...

anak dee mimi tu suka betul nyanyi lagu cuba...

POSH76 said...

sis suke sgt lagu ni termasuk penyanyi nyer skali.....bestttt

ninie said...

mummy 2 haq ~ tq kerna sudi mendengar...

ninie said...

hanim ~ alah biasalah tu....

ninie said...

neeza ~ takde ape2lah... aku suka lagu tu sedap...

ninie said...

reen ~ sesekali berjiwang apa salahnya...

ninie said...

dee ~ wah ni mesti kes salu dengar sampai terhafal...hehe

ninie said...

posh ~ saya pon mula suka kat pejal tahir.. tp m nasir ttp no. 1 hehehe...