Saturday, August 8, 2009

Pesta Konvo

Hari ini bermulalah Majlis Konvokesyen kat tpt aku..Setiap kali ada Majlis Konvokesyen mestilah ada peluang berniaga...So, tahun ini Kelab kat Opis aku pun mengambil peluang utk menjana duit kelab...Ngeh Ngeh Ngeh... hari ni kita org duk bukak Gerai kat Tempat Letak Kereta sebelah Dewan Besar....Gerai kami jual Cenderahati Universiti, Bunga Sabun, Makanan dan MinumanAlhamdulillah.. jualan kami hari ini amat memberangsangkan...walaupun dibuka sebelah pagi sampai tengahari sajork....
Insya Allah esok sampai Selasa gerai kami akan dibuka satu hari....
Seronok walaupun penat sedikit...

So, saksikanlah gambar-gambar yang sempat aku snap....hehehehe...



Jajan untuk budak-budak



Roti sandwich ni kami buat sendiri... Alhamdulillah sold out...



Minuman kotak dan Tin... paling laku sebab cuaca panaskan...



Bunga sabun dalam jambangan...cewahhh...



Cenderahati Universiti



Cenderahati gak



Aku ngan Shidah, budak praktikal tempat ako...


17 ulasan:

Softtouch [Hanim] said...

pesta konvo mmg best..meriah kan..teringat dulu2..yg best gerai makan..he he he...

neezareef said...

smlm aku ngn cik puan x npk gerai korang!!!!!!!!!

kt mane weh..

ujung2 time kotrang mkn sop npk ko jln bwk bunga..tp x npk gerai ko kt mane! huhu

mamazana said...

ooo... tgh konvo ke skarang. U mana ni? ninie sama keje dgn neeza ek? sori sgt, lama zana x singgah...

MoMMy 2 Haqq said...

teringat masa study dulu..time pesta konvo la yg ditunggu2..

ninie said...

hanim ~ mmg besh hanim tapi kali ni kureng sket la sbb org sibuk ngan wabak...

ninie said...

nija ~ gerai aku kat dataran anggerik la nija... aku pon 1st igt kat tapak....

ninie said...

mamazana ~ ha ah la mama tgh konvo nih...

ninie said...

mommy 2 haqq ~ yelor time konvo paling besh kan...

reen said...

bestnya!!!....
ni konvo ktne ni?...sampai bila?
bunga sabun tu akak wt sndiri ke?:)

reen said...

mcm x meriah je kak..x ramai pngunjung ke?...

ninie said...

reen ~ kat tpt kita la.. bnga sabun tu amik kat org la reen... ari pertama tak meriah sangat tapi masuk ari kedua bleh laa tapi tak leh lawan tahun2 lalu.. maybe pasal H1N1 tu kot...

sweetfiza said...

cantik tgk bunga sabun tu ....

ninie said...

fiza ~ cantik fiza.. ahkak pon belik satu...

CuTeMiUt78 said...

lor... tu gerai ko ke.. ada gak lalu situ.. tapi tak nampak plak ko...klu tak blh jumpak kan..

10 said...

cantek la bunga sabun tu... ada lebih x?

ninie said...

cute ~ yelor... bila ko pg... aku sabtu ahad satu ari kat situ... isnin jek aku surrender beb..

ninie said...

10 ~ cantik kan... dah abis dah 10....