Friday, August 7, 2009

Nabil Tak sekolah

Hari ni Nabil tak sekolah...
Sakit mata..
Matanya merah jek..
Aku rasa tu sebab panas dalam...
Nasib baik adik-adiknya tak kena sama...

Keluarga aku sekarang ni dilanda demam selsema...
Memang tengah musim tambahan lagik ada wabak Influenza tu..
Seriau gak kami sekeluarga..
Tawakal sajalah....
Yang penting kebersihan mesti diutamakan...


Suruh posing suka saja.. tak padan dengan sakit...tak nampak pulak matanya yg sakit tu..hehehe..



Nabil kat opis aku... Nak letak kat taska, takot berjangkit pulak sakit mata...


16 ulasan:

IdzaRis79 said...

poor nabil...

get well soon,yer?

10 said...

cian dia... kalo mata merah... pakai spec itam la... huhuhuhuhuuuu...

Softtouch [Hanim] said...

cian nabil sakit mata. boleh ye bwk opis?bestnya boleh bwk anak pg opis..xpelah..makan ubat ok nabil..

POSH76 said...

cian nabil.....sakit mata pun ligat juagk dia....cumil lak tu...hehe

reen said...

cian nabil..
msti x selesa dia..tu klu sis ad susu bdn snang tu..titiskn je air susu kt matany...x pn timbang air..
smoga nabil cpt smbuh ye...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

haah...kalau ada susu badan, titiskan kat mata tu. cepat sembuhnya nanti. kalau tak de, mintak la sket kat sape2 yang ada.

neezareef said...

aku x penah g meja ko ek..kekekeke

CuTeMiUt78 said...

alahai kesiannya nabil... takpe tolong ibu kat ofc je la ya

ninie said...

idza ~ thanks

ninie said...

10 ~ spek itam budak takdok la 10..hhehe..

ninie said...

hanim ~ bleh bawak.. boss hoccay..hehe

ninie said...

posh ~ budak-budak sakit mmg ligat tak igt sakitnya...hhe

ninie said...

reen ~ mekasih auntie reen...

ninie said...

ibu Zaaz ~ dah baik kak matanya tu..

ninie said...

neeza ~ ha ah nija ko xpenah g meja aku.. jomlah..

ninie said...

cute ~ tolong 'mengemas'...hehehe..