Monday, June 15, 2009

Blues di pagi Isnin...



Aduhhhh penatnya badan ni...
Malam tadik baru balik ke rumah dari JB
Jam 2 pagi baru tido..
Siapkan baju sekolah, kasut, stokin Nabil
Kerja sekolah Nabil pon baru nak check
tapi Alhamdulillah nasib baik dah siap

Aduh nak menggosok baju suami dengan baju aku, oh! baju Nabil sekali
Kemas beg Nabil, Naufal n Naqib ke taska
Beg Nafeesa ke rumah babysitter nya...
Basuh baju kotor lepas tu sidai pulak baju....
Penatnyaa....

Kemas beg lagik... itu lah kalo balik ke 'kampung'
Aku paling boring nak kemas beg... nak kemas baju
Siapkan bakul susu.... siap itu ini...
Macam2 nak kena ingat...
Lepas tu bila balik umah balik nak kena kemas lagik
Kalo tak kemas mata aku gak yang sakit....

Sekarang nih aku duk termenung kat meja..
Mengantuk pon ye gak nih...Nasib baik boss dah gi meeting
Kalo tak naya dia tgk aku duk termenung depan PC
Dok layan blues hari Isnin...
hehehehehe....


2 ulasan:

neezareef said...

aku pn penat bangat

ninie said...

neezareef ~ yelor ko lagik la ek ade kenduri kawin....kena rewang