Wednesday, June 17, 2009

Kebizian Melanda...



Alamak hari ni aku tak sempatlah nak bukak n3 Ini pon aku curi-curi masa bukak n3 citer pasal kebizianku hari ni.. Ada cerita tapi aku takde idea nak karangkan. Fikiran aku berserabut nih...
Dalam2 sibuk tu aku menyempatkan gak diri aku ni melawat tempat korang...

Banyak kerja yang perlu aku setelkan dulu kat meja nih... Tengahari tadi ade masa yang terluang tapi aku buat benda lain beb. Baca gosip kat forum...kih kih kih
Adoi dah lama beb aku tak gi forum sbb dah ada blog sendirilah katakan... Sambil tu aku tgk2 kain yang org datang hantar kat sini..

Maklumlah Hari Lebaran akan menjelang tiba... So, sekarang masing-masing sibuk nak membeli material. Tukang jahit dah sibuk dah menjahit dan tetapkan dateline...

Okey aku chiow dulu nak sambung wat keje...





5 ulasan:

neezareef said...

weh bebaik ko jgn teselak spt gambo di atas..hihi :D

ninie said...

neeza ~ hehehe terselak takpe pakai panty hose itam...hehehhe

suhaila-ab said...

tetiba aku boleh bukak blog ko...ko dah jampi ke?? :D...kalau bizi mana boley cilok tgk blog...durhaka tau!!

FazidElias said...

ninie...mekasih ye..bz2 pun sempat jenguk akak :D

ninie said...

suhaila-ab ~ aku dah jampi serapah blog aku smlm.. tu yg bleh bukak tu..hehehe.. aku tak leh la bz2 pon misti aku nak jenguk blog... dah ketagih mcm makan roti bako.. ekekekeke

kak Fazid ~ tul kak saya cilok2 jengah tak boleh tidak..hehehehe...