Wednesday, June 3, 2009

Kenapa dengan Aku??

Alamak nape ngan aku ni... tiba-tiba rasa sedih gila.....
Mmg takde mood beb... member opis dok tanye nape k ninie ni
dari semalam senyap jek tak dengar hilai tawa....

Aku pon confuse nak jawab camne... Mmg takde mood beb....
Aku nak bukak n3 baru pon aku terkial-kial ni padahal byk citer baru
yang aku rasa seswai sebelum ni kalo dijadikan n3

Entahla nak nangis pon ade ni....nak menjerit pon ada....
Kenapa tiba-tiba mcm ada batu yang jatuh hempap kat atas pala ni...
Aduhhhhh... Ya Allah kuatkanlah semangat hambamu..
Hanya padamu aku meminta pertolongan Ya Allah....
Tak tertanggung beban yang ku tanggung ni...


2 ulasan:

♥Hernee Nazir♥ said...

uikss..nape ni kak..dh ok lum tu??

ninie said...

tah le hernee masa tu akak tgh touching sket...hehehehe...