Thursday, June 4, 2009

Letihnyaaa...

Tengahari tadik aku keluar jap gi bandar
nak carik adiah bernilai RM10 utk Hari Setiausaha sok
(kat sini baru nak sambut, org dah nak sambut Hari Bapa dah)
sian Setiausaha kat sini tau....

Tapi tak jumpe2 gak adiah yang seswai..
pening pala...
Baju itam putih dah ready dah sejak dua menjak lagikkkkk....
Aku sempat gak belik kasut tadik...
Ya Allah nak carik kasut punya lah susah
Maklumlah kaki saiz gajah mcm aku ni susah sket nak carik kasut

Last2 jumpe gak kasut yg jenis ternganga mulut kat depan tu...
hehehehe tu pon ketat gak takpe lah nnti lama2 kembanglah tu...
Kalo nak tau kakiku ini saiznya saiz 10 kalo nak pakai 9 mesti tengok
bentuk kasut camne ye.. jenis yg macam mulut itik tu boleh lah masuk
kalo mulut buaya minta maaf lah mmg tak masuk...ekekekekkeke....

Ni aku masuk opis telambat sket sbb gi makan sekali tadik ngan cik abg aku..
hehehehe.. sodap gak makan tadik lauk asam pedas ikan pari
tapi seksa gak lah arini sbb
aku pakai set beautiful...jdnya bila dah terlebih makan
makin terasalah set tu mencengkam bdn aku....
Nak slim punya pasal beb....
ekekekekekekekke.....


2 ulasan:

Neeza.Areef said...

ala ko surprise2 lak..asal x jaja gambo baju ngn kasut ko

siap ade kasut ha..aku kasut lama je..hehehe

ninie said...

hehehe....aku mlm tadik baru tungkus lumus snap ko utk tatapan korang sume... cewahhhh... tunggu anak tido aku pon mulakan ops tangkap...weh nnti jumpa kat tpt kejadian...