Monday, June 22, 2009

Zaman SPMV 1995






Saja jek aku nak imbas kembali zaman akhir persekolahan aku.. tahun 1995. Tahun tu adalah tahun penentuan bagi aku... yelah amik SPM kan... Tapi aku amik SPMV sbb aku dulu sekolah Vokasional.

Tu meja yang aku duduk... tulah meja keramat aku menduduki SPMV kat dalam Dewan Besar sekolah aku yang indah itu... perghhh sempat beb gi snap gambo ngan memember sehari sebelom peksa... hehehe...

Gambo yang kat bawah tu, gambo ngan kawan-kawan lepak kat Taman Astakona (ceh ni saja jek aku tambah2 lak nama taman) depan Bangunan Asrama... Aku masa ni jadik Mami Dorm 10...aku pon tatau la camne aku leh terpilih jadik Mami Dorm... hehehe.. tapi Alhamdulillah bebudak Junior yang aku jaga takdelah yang menyusahkan aku... dorang sume baik2... dan aku takdelah nak membuli dorang...

Sayang betullah .. gambo ngan bebudak tu aku ter'misplace' lah pulak... nntilah aku cari masa selongkar balik kotak2 yang aku simpan gambo dedulu...leh aku imbas kembali kenangan masa persekolahan dari Darjah 1 sampai aku masuk ITM.....


10 ulasan:

neezareef said...

x sangka ko budak vocay upenye

ninie said...

neeza ~ aha pindah voccay sbb nak lari dari gossip ... teruk eh aku...:))

POSH76 said...

tingat masa zaman comot dulu...hehe

ninie said...

Posh76 ~ hehehe...betul tu kak... senyum sendiri bila teringat balik..

FazidElias said...

nostalgia nie :D ... duduk hostel mmg seronok kan

reen said...

vokay kt ne ni?...BP ke?
tahun 95..sy baru nk amek PMR..huhuhu..tkonang eden nostalgia lama...

ninie said...

fazid ~ betul kak teringat kisah2 lama... cam nak balik jaman2 dulu jek...

ninie said...

reen ~ voccay jb skrg dah teknik kot....ko baru nak pmr ke reen masa nih...

ct rahani said...

nostalgiakan kak.. simpan lek lok gambo2 nih.. sok2 leh tunjuk kt anak cucu lak.. hiks..

ninie said...

ct ~ mmg nostalgia... tingat2 jaman2 muda dulu...