Monday, June 8, 2009

Sarapan apa dan di mana?


:: Nasi lemak berlauk rendang ayam ::


Hari ni aku tak kuar breakfast ngan cik abang coz dia ada class utk sem 3 pg ni...


Jadi aku ingat ari ni aku kuar atau kirim jek ngan membe2 ofis utk beli makanan...tapi masa aku baru masuk ofis pg tadik nampak ade org2 katering hantar makanan...em.. dlm hatiku terdetik "ada meeting hari ni, makan nasik lemak ayam rendang... sodap tu..." tiba-tiba aku nak makan nasik lemak lah pulak....takpelah nnti ajak geng2 gi carik kat kantin...

Em... tapi Alhamdulillah hari ni rezeki Tuhan nak beri...meeting pulak dibatalkan saat akhir....


:: Teh tarik..kaw...kaw... ::


So, makanan yang terhidang tu sapa nak makan kan .. kalo bukan aku n d gang...ngeh ngeh ngeh...

Perghhhh nasik lemak ayang rendang akhirnya ko masuk gak dalam perut aku nih..... ngan air teh tarik yang kena tarik sendiri....ngeh ngeh ngeh....

So hari ni aku sarapan kat ofis jek...tak yah kuar carik makanan lagi pon kat luar tu cocer panas terik... tak tahan den nnti...


3 ulasan:

Neeza.Areef said...

mmg rezeki ko

ninie said...

neezareef ~ yelor...:)

fazid said...

adeh..sodap tu