Tuesday, June 23, 2009

Cerita Kepala Ikan


Nilah rupa kepala ikan merah masak asam pedas meletopss tak hengat.....



Minggu lepas En Padeli teringin sangat nak makan kepala ikan.. tak kisahlah masak kari ke atau sebagainya...

Agaknya dah rezeki dia kot, kat opis aku ada bengkel satu hari...so, adalah lebihan makanan yang banyak...termasuklah asam pedas ikan merah ngan pari,wah siap ade 2 jenis lauk gitu...dari terbuang... kami pon membungkus bawak balik ke rumah...

Ada gak lauk pauk lain tapi aku tak terfikir nak snap sbb aku teruja tgk kepala ikan tu..hehehehe...


8 ulasan:

neezareef said...

wah dasat opis ko skali bengkel mkn kepala ikan..mantoppppsss

POSH76 said...

sodap2...

ninie said...

neeza ~ ngeh ngeh... siap periuk belanga yg datang.. nak snap gambo segan beb.....

ninie said...

kak Posh ~ sodap kak sampai teringat2

reen said...

pnggn tu..mcm gft from sabun daia je..knknkn..hikhikhik...

ninie said...

reen ~ ko tau jek eh reen... aku peminat sabun daia daaaa.... hehehehe...

ct rahani said...

kak.. sy pun teruja nengok gambo kari kpla ikan tuh.. nengok pun dah tau sedap tu.. huhuhu..

ninie said...

ct ~ mmg sodap sehingga menjilat jari..