Monday, June 15, 2009

Dapat apa tuuuuu




Hari ni mcm biasa aku tunggu kedatangan surat-surat dalaman dan luaran yang Pembantu Pejabat ofis aku ambil.


Tiba-tiba tengahari tadik ade satu bunkusan agak besar la jugak, dalam ati aku ckp misti boss aku yang punyaaa......(mcm man belon pulak)...hehehehe...


Aku pon ambil dan tgk memo kecil yang terlekat kat bungkusan tu... rupa-rupanya aku punya....pengirimnya adalah Neeza...ngeh ngeh ngeh... Terima kasih daun keladi ye Neeza.. coz igt kat aku.... dapatlah aku makan telor asin malam ni... kerepek tiram tu aku leh ngonyel-ngonyel kat ofis ni time lapo waktu petang....


5 ulasan:

neezareef said...

sama2...wah ko ngonyel2 la ek

Lina said...

cantiknyer blog!:D

ninie said...

neezareef ~ hehehehe yelor time boring-boring

Lina ~ tq..

reen said...

bestnya dapat ole2...skit buleh?:D

ninie said...

reen ~ amik reen jgn tak amik...hehe