Thursday, June 25, 2009

Yang yang yokkk



Aduh tensen tul ari ni
tengah sedap-sedap pose
dah kena buka....
hehehehehe...

Apa nak buat......
minggu depan dah ok
Leh sambung lagik kan....
Semalam nak pose sambut Rejab
Ada meeting pulak
Hari ni... terpaksa menunaikan tuntan alam yang lain....
Ngeh ngeh ngeh.....
Sabo sabo sabo...

Hari ni aku bukak pose dengan makan roti berintikan coklat krimm
Tak sempat nak ambil gambo sebab dah masuk dalam perut yang sedia kosong...
Takpelah takde gambo makanan ari ni aku tepek gambo soto yang aku makan tempohari...
hehehehehe......


10 ulasan:

sha89 said...

adoii pic...sdp tu!! dh lapa plak ni~

xpe kak ninie...tuntutan alam xleh dielakkn hehe :)

sha pun x ganti pose lg ni..adess~

MaMa aYiN_FaSHa said...

kekekek...jopun datang menyerang..nk buek camner..kena la angkat bendera merah..bukan bendera putih tau...

ninie said...

sha ~ tu la pasal sha...tunggu next week la

ninie said...

MamaaYiN ~ hehehe bendera jopun dah berkibar dah nih...

neezareef said...

tu gambo jamuan bila tuh

ninie said...

neeza ~ tu gambo makan soto lepas balik dari paso rabu...hehehe

isyqacombat said...

hehe..pose ghupernye..
naper ler tak ckp??
kalo tak leh r makan sesamer kan??
huhu..
mlm tadi kiter masak asam peda ikan mayonh tau..huhuhu

POSH76 said...

bagusnyer poser bulan rejab...

atty's said...

ari ni pose tak..

ct rahani said...

wah kak.. pose yang yok ek.. hehehe..

dapnya soto..