Wednesday, July 22, 2009

AKC

Hari ni kat tempat kerja aku ada AKC... Ramai kawan-kawan yang naik pentas tahun ni..Alhamdulillah diorang mmg layak dapat pon... Aku??? AKu lom cukup layak kot... mana tau tahun depan depan depan lagik kot baru ade rezeki aku.... Insya Allah .....Amin....

Key lah aku nak pg dah nih... boss aku pon akan naik pentas gak dapat Anugerah Inovasi... wah aku nak snap gambo ni...... hehehehe......

Key lah chiowwwww.....


16 ulasan:

ct rahani said...

snap gambo byk2 kak.. pastu leh tepek kt blog.. hehehe..

mummYaeesh said...

akc tu ape??maaflah saya bdk dok uma tak keje so tak tau ape2..ahaks

atty's said...

takpe..kty doakan ninie dpt nanti nextyear..

ninie said...

ct ~ akak duk belakang td..huhuhu.. gambo tak jelas

watie ~ anugerah khidmat cemerlang....:)

kty ~ thanks kty...:)

10 said...

ooo... xpe la... tahun depan kak ninie kena bekerja keras tau untuk dptkn award tu...

suhaila-ab said...

AKC aku pun tak tau kalau ko tak bg tau tuh...hehe ninie...ninie..nanti bos ko nak pegi kena cium dahi/ubun2 tau!

ninie said...

10 ~ Insya Allah 10..hehehe..

sue ~ ko pon baru tau ek... eeee gelik aku ko nih tak senonoh... kemproh..hehehehehe...

Softtouch [Hanim] said...

oooo kak ninie n neezareef satu tmpat keje ker?

insyaAllah nnti turn kak ninie akan smpai..usaha lagi k..caiyok caiyok caiyok...

ninie said...

hanim ~ tq hanim... caiyok caiyok.....hehehe

reen said...

x pe kak...lum rezeki akak lg..
lg pun akak tahun ni banyk pe dpt award?...tu..tu...award dr blog kawan2 tu...hikhikhik...

neezareef said...

ko dpt arr taun dpn ninie..PM kan syg kt ko...

ade rezeki ko naik jua..

ninie said...

reen & reen~ Insya Allah kalo ada rezeki ada lah tu..

CuTeMiUt78 said...

insyallah thn dpn ko dpt plak ya..

ninie said...

cute ~ Insya Allah cute....

Farasela said...

ada rezeki nanti kak ninie lak naik atas pentas...insyaallah...sy doakan...

ninie said...

fara ~ Amin... thanks fara...