Tuesday, July 14, 2009

Award Lagi...



Ari ni pagik-pagik aku dapat award...
Apa yang aku suka tentang award ni sebab...
Ada gambo Sahak kat situ....yehaaaa... watak kartun Blues utk Aku...
Betul ke tu Sahak.....aku tak kira aku nak gak award nih..hehehehe..
Punyalah aku minat gila-gila sampai mempengaruhi ciri-ciri lelaki idaman aku
Aku nak yg macam Sahak..dasat kan penangan si Sahak..
Sampai aku potong rambut ikut style si Jesica tu..
Betul ke ek namanya tu aku lupa daaa...
Kalo korang baca Majalah Ujang masa dulu2
Misti kenal kan sapa Sahak..hehehehhe...tapi aku tatau la apa kesudahan citer si Sahak tu...

Tanpa segan silu aku pon amik award ni dari Sha89
ihiks.. thanks sha.....


16 ulasan:

CuTeMiUt78 said...

wah.. penangan watak tu.. eemm dolu2 pun minat gak baca aku dlm blues tu.. tapi tu la tak tau.. apa endingnya.. :D

ninie said...

cute ~ tu la tatau kan ape endingnya... misterriii.. adakah sahak bersama jesica????

neezareef said...

aah la aku suke dulu baca ujang pasal dia ni la

ninie said...

neeza ~ ko pon menat gak ek...hehhee'

POSH76 said...

aku minat gile2 dulu..hehe
sahak ni mesti jejaka malaya kan..hehe

Softtouch [Hanim] said...

haah sahak namanya...sy minat sgt dulu, walaupun kartun tp ensem bangat...

ninie said...

posh76 ~ ya betul... jejakan idaman malaya time tu...

ninie said...

hanim ~ ensem sangat... siap tampal2 gambo kat dinding tu...

Ena Qaisya said...

wahh rajin tepek award ek...

ninie said...

ena ~ dah takde modal n3 di pagi hari...

anne_nurqaseh said...

btol.. mmg knal amat.. admire time sekolah dolu2 hihii.. sgt sweet..

ninie said...

anne ~ btol kan anne....ramai gak peminat sahak nih...

10 said...

dlu waktu sekolah 'org' suka baca kt blues tu... sampe skrg masih simpan lg komik2 tu... mak nk jual tapi 'org' x bg... sayang la... minat sgt dgn lakaran dlm blues tu...

ninie said...

10 ~ wah lagik hebat awak simpan lagik... akak nye tah2 mak akak dah leburkan kat apek sokabo lama....hehehe

ct rahani said...

dulu sy suker tol baca kisah si sahak nih..

sha89 said...

haa kak...bru ingt...dlu pun penah baca ujang...tp xingt nme die..

bila kak tulis...bru ingt..sahak...cite die best kn...yela time2 skola baca...skrg smua dh lupe hehe :)