Tuesday, July 21, 2009

Nasik goreng Kampung En Fadeli

Semalam aku sungguh bertuah kerana permintaanku ingin makan Nasik Goreng Kampung telah dipenuhi oleh En Fadeli.. Agaknya dia kesian kot tengok aku keletihan berpuasa..hehehe...so, smlm dia telah mengambil tugasku menyediakan juadah utk makan malam.....Asalnya En. Fadeli nak bako ikan caru.. tapi oleh kerana tekakku ni teringin nak makan nasik goreng kampung maka En. Fadeli pon terpaksa tukar menu...hehehehehe....
Ni gara-gara tengok nasik goreng Pataya Hanim la nih....heheheh tekakku terliur nak makan nasik goreng... kalo ikutkan nak jek suh En. Fadeli bungkuskan nasik tu ngan tolo...tapi takpelah ni pon dah cukup menyelerakan......


Nasik goreng biasa untuk 3N

Nasik goreng kampung meletops dan berapi hasil tangan En. Fadeli....hehehe...thankss abangggg....muaaahhhhhhh...


22 ulasan:

reen said...

bukan senang nk mrasa air tngn suami kitakn sis....knknkn..
x mcm sis neezareef tu...btuah dia dpt suami tukang msk..knknkn..(bkn ngmpat tau,tp mmuji ni)..kehkeh...up skit!!

ninie said...

tul tu reen.....hehehehehe....

neezareef said...

gile npk sedap n.grg kg nye..ko ni wat aku teringin je

:: HUSNA :: said...

beruntung kalo dpt laki pndai msk..
sekali sekala boleh ambik alih tugas..
:)

FazidElias said...

perrrghhh.... nasi goreng kampung nampak sodap tul

ninie said...

neeza ~ sesekali terasa teringin...cewahhh lagu shima pulak...

ninie said...

husna ~ bleh laa time2 terdesakkk...

ninie said...

fazid ~ kak misti dah lama tak pekena..hehehe..

ct rahani said...

wah beruntung akak dpt somi yg pandai masak.. mesti sedapkan air tangan suami sendiri.. hehehe..

ninie said...

ct ~ Alhamdulillah ct...

Ena Qaisya said...

nasi grg nampak simple tapi sodaaaaaaaaaaaaaapppppppppppp plak nengoknye huhuhu

que_zul said...

muka cam penah nampak...mcm muka kwn...pelaanduk dua serupa kot...

ninie said...

ena ~ simple jek tapi sedap berapi

mummYaeesh said...

wah..bagusnye leh request2 lak nak makan ape..bkn order kat kedai tp order kat laki sendiri ek..

atty's said...

nampak sedap jew tuh..

ninie said...

que ~ kat mana la nampak tu hehehe.. tah2 kenal...hehhee

ninie said...

watie ~ boleh sangat watie..hehehehe...

ninie said...

kty ~ sedap kty sbb dah lapo berpose kan..hehehe..

10 said...

amboi... bertuah tuan badan... ada org masak kt dia... sedapnyer...

Softtouch [Hanim] said...

wah terpengaruh yer tgk nasi goreng ari tu..mmg nmpak meletup nasi tu..bagus lah en fadeli ni rajin dia masakkan utk kak ninie..ala sekali sekala kan apasalahnya...sekali sekala tulah yg sedpakan..

ninie said...

10 ~ Alhamdulillah ... sekali sekala...

ninie said...

hanim ~ yelor hanim tgk nasik pataya awak tu la...heehhe.. tu yg teringin... pulak tu cik abe nak masakkan ...hehhehe