Wednesday, July 15, 2009

Susu dalam "packing baru"

Ni aku dapat mail dari member aku... rasa macam geli pulak tgk susu dipacking mcm tu gaya rupa...... apa komen korang????


18 ulasan:

Zetty84 said...

Hihi...cam lawak jerk...ni kalu laki zati ni leh minum byk kali nih....!!! Hahaha... ;p

Softtouch [Hanim] said...

pernah dpt jgk emel mcm tu..klaka ada, malu pun ada..tp betul ke ada yer?kalu ada kat mau sold out memanjang..ha ha ha

ninie said...

zati ~ tu la pasal zati... mcm lawak kan.. kalo ada diharamkan bawak balik umah...hehehhe

ninie said...

hanim ~ tatau la eh hanim ada ke tak... kalo ada misti sold out kan..

atty's said...

nie..kan baby yg minum nie nanti..baapak baby..yg lebih

ninie said...

kty ~ betul tu kak nnti bapak nye jek yg lebih asik bukak katop esbok...

neezareef said...

wakakakak aku igt btl2 la td..sape la punye keja pack susu cmtu..cis

ninie said...

neeza ~ jgn tetipu nija...sungguh sadis kan..

reen said...

dh ngk pnah tngk da sbelum ni...giler!!!...geli je...
tp orng laki2 suka la...yark!!!

ninie said...

reen ~ mmg reen org laki2 misti suka gile...

CuTeMiUt78 said...

ish.. takmo aarrr ada pack camtu.. geli je.. tu bukan baby yg minum,, bapak baby yg minum

ninie said...

cute ~ hehehehe.. tau xpe cute..

mummYaeesh said...

eee geli...lucah siot!org bujang suka la kot..ahaks

ct rahani said...

owh pwnah dpt email psl nih.. klu sy pun x selera nk minum.. hehehe..

sha89 said...

hahahaah sengal nye org yg design tu..

tp rasenye org laki je kot yg beli...haha~

ninie said...

watie ~ hehehe gelik kan....

ninie said...

ct ~ tapi org lelaki berselera agaknye ek

ninie said...

sha89 ~ ppn ade kot yang belik..ehehehe