Monday, July 13, 2009

Marahnyaaa......


Benonya aku ni ada utang tag ngan reen. Sorry ye reen hari ni baru dan ahkak nak menjawab tag awak nih... Adoyai tag pasal marah.......hehehehe.....

1. Bila last kena marah?
Bulan lepas kot...hehehhee...

2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
Rahsia. Tak leh bagitau...

3. Apa tindakan anda bila kena marah?
Diam jek la....

4. Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
Eee bengang aaaa....

5. Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
Dua-dua tak buat... buat benda lain..

6. Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekelilingkah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
Selalunya aku diamkan. Dan kalo tak tahan bengang aku ngadu la ngan member.

7. Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?
Jangan marah-marah nanti cepat tuaaa...........kedut seribu tau...

8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
Sesapa yang berminat nak jawab tag ini dipersilakan.....


8 ulasan:

♥Hernee Nazir♥ said...

ler..ingtkn mmg tgh marah..hehehe

ninie said...

hernee ~ tak le hernee kena tag marah...hehehehe...

neezareef said...

ko mmg kan ko pendam pstu dah x tahan sgt bau ko cter kt aku ngn cik puan kan

ninie said...

ha ah la nija aku simpan dulu.. dah kebengangan tahap maksimum baru aku luah kat ko ngan cik puan..hehehe

CuTeMiUt78 said...

eemm... tag marah ni.. aku pun kena gak.. tapi nnti aarr baru buat..

ninie said...

cute ~ kan main ko ye glamer sungguh.. byk dpt tag..hehehehe

reen said...

thanks sis...sudi gak wt..
nmpk sngt sis ni suka pndmkn sesuatu....cool la tu..ngehngehngeh....

ninie said...

reen ~ hehehe.. walkam welkam.. hutang perlu dibayarkan reen...hehehe