Thursday, July 16, 2009

Yang Mana Satu???






Aku nak beli satu kain yang aku rasa lawalah kat mata aku ni..
Tak tau la kat mata korang camne...
Ada orang cakap macam kain langsir sebab coraknya tu cam jalur-jalur...
Aku bawak balik umah tunjuk En Fadeli..
Dia berkenan kat dua-dua kain tu... tapi dia suggest ambil kale oren
Sebab aku dah banyak sangat baju kale pink..hehehe
Pendapat korang camne ek... Lawa tak aku berbaju oren....


18 ulasan:

:: HUSNA :: said...

cntik kaler oren tu..
amik oren tu la...
baru ceria sikit..
:)

ninie said...

husna ~ tu la warna oren tu ceria kan...

Ena Qaisya said...

org dah lawo.. kaler pe pun pakai tetap lawo :P

neezareef said...

oren oren

Softtouch [Hanim] said...

sbb sy suka pink, sy ckp lah pink. Tp kak ninie kata byk warna pink kan..amik oren la..tp kalu abg ckp dua2 cantik amik dua2lah..he he he

ninie said...

ena ~ ena mcm nak suh amik dua2 jek na..hehehe...

ninie said...

neeza ~ tu lah aku igt angkat oren nih...

ninie said...

hanim ~ nak amik dua-dua tapi corak sama lak...hehehe...

mummYaeesh said...

warna pink!

ct rahani said...

k.ninie.. yg oren tuh lawo.. sependapat ngan abg akak.. hehehe..

sha89 said...

hmm...dua2 pun lawa kak...tp sha lg suke color pink tu nmpk ceria skit...

sng2 beli je dua2 kak hehe :)

atty's said...

kty pun suka yg olen kaler..tp ninie pakai pe pun lawa ,,,

ninie said...

watie ~ pink karer ho...

ninie said...

ct ~ oren lg menyerlahkan...

sha ~ pink pon cantik gak kan...tp dah ramai suh amik oren nih...

kty ~ dah confirm amik oren kty...

CuTeMiUt78 said...

eemmm ninie putih kan.. makanya sesuai apa kaler sekali pun..

ninie said...

cute ~ thanks cute...:)

reen said...

balun dua2 pn ok gak..
tp owen tu pn cun..sesuai ngn ekau sis....
eh,kita samalh..eden pn baru2 ni tmpah baju kaler pink&oren cair..amek ko tamakkk!!!wakakaka...

ninie said...

reen ~ den kalo ikutkan ati mmg nak dua-dua tapi corak sama lah.. igt nak rembat yg lain.. bukan ape sis, den ni koje bukan pakai uniform kalo ade uniform tak le susah2 den cari kain wat baju kurung...