Friday, July 17, 2009

Hutang Tag...

Tempoh ari aku kena tag ngan Farasela dan Fauzieah aka chome..
So ni baru nak bayo utang-utang tu..
Minta maaf bebanyak ye dik... Ni baru nak bayo utang tag nih...hehehe

Jawab tag dari Fara dulu ya...

1. 5 nama timangan anda...Ada dua jek la..hehehe
- Ninie - mmg dari sejak baby lagik nama ni. Atok yg bagik...
- Ayang - Nama manja En Fadeli panggil... Dulu awak-awak kita-kita jek...

2. 5 Sifat/tabiat buruk...
- Merendah diri gila...
- Kuat makan...
- Kuat tido... En Fadeli yang cakap..huhuhu...
- Sensitif...skrg dah kurang sket kot...
- Kadang-kadang blur

3. 5 makanan Kegemaran...
- Kuew Teow goreng kerang n cendawan kat Pinang Sebatang...kat tpt saya ni...
- Kek coklat...
- Kek batik coklat...
- Pizza
- Nasi ayam...

4. 5 Subjek pelajaran yang paling suka...
- BM
- Sejarah
- Geografi
- Shorthand/trengkas...masa dip
- Prinsip Akaun... masa SPM...

5. 5 benda wajib dalam purse...
- Duit la...
- IC dan lesen kete
- ATM kad
- Member kad
- Gambar suami dan anak-anakku...

6. 5 topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman
- pasal kerja
- pasal bisnes
- pasal anak-anak
- pasal dunia blog
- kalo ngan teman-teman... tu rahsia ya...hehehee

7. 5 mangsa tag...
Hari ni aku baik hati... aku tak nak tag sapa-sapa tapi kalo yang berminat nak buat.. dipersilakan......


6 ulasan:

neezareef said...

aah ko mmg suke merendah diri

ninie said...

hehehehe.. tu la dah rendah sangat nih...nak kasik up balik...

POSH76 said...

baguss..kalu award sng sikit...kalu tag jenuh nak perah otak..hehe

ninie said...

posh ~ tau xpe kak...hehehe

reen said...

tag ni saje je dia orng nk korek rhsia kita...huhuhu...

ninie said...

reen ~ betul tu reen, tak kenal maka tak cinta...