Tuesday, July 21, 2009

Seronoknya...

Gambar-gambar ni aku ambil tempohari.. masa ni baru balik kerja....Taska 3N ni letaknya tak lah jauh dari ofis aku.. so, nak ambil dorang ni jalan kaki jek... Sebelah taska tu pulak ada Taman Permainan.. apa lagik keluar jek dari taska...3N duk berlari pergi taman mainan.. apa lagik ibu dan ayah pon sama join... layanzz gambo.....






14 ulasan:

10 said...

aha... best tgk budak2 main kt tmn mainan... riang ria gitu...

Softtouch [Hanim] said...

playground tu mmg bestfren diorang kan..suka sgt pegi sana..kalu ramai2 org kat sana berebut2 diorang

POSH76 said...

suker naik boyan tu walaupun sedar sudah suku abad...pantang nampak ..hehe

neezareef said...

amboi sonot nye bebudak main kt playground blkg tu ya

ninie said...

10 ~ mmg 10, akak pon riang ria gak hehehe..

ninie said...

hanim ~ tu la pasal hanim... tapi nasib baik ari tu tak ramai budak2 tu yang akak leh snap ngan aman...hehehe..

ninie said...

posh ~ betul la kak... naik boyan besh...

ninie said...

neeza ~ yelor nija kat belakang tu..... aman sket..hehehe..

reen said...

bila tngok ank2 happy..hti kita pn jd senang..knknknkn...

ninie said...

reen ~ yelor reen.. dari kita tgh susah hati tgkan anak terus happy...

ct rahani said...

bestkan kak sekali sekala layan anak main kt playground.. hehehe..

ninie said...

ct ~ besh ct sambil kita beriadah sekali

Ena Qaisya said...

lama tak bawak anak2 aku ke playground.. tak larat nak melayannye heheh

ninie said...

ena ~ mmg ena tak larat nak layan..bio bapaknya yg layan.. kita snap gambo jadik lah..hehehe...