Tuesday, July 14, 2009

Buka Posa Semalam...


Semalam aku berjaya gak puasa Sunat di Bulan Rejab yang mulia ini....
Kalo dah puasa mestilah nak tanya juadah berbuka kan... So, semalam aku makan Nasik putih lauk Ayam Masak Lemak ngan sayur campur pastu lawan ngan ulam raja cecah sambal belacan... cewahhhh.....siap ada buah limau tu.....

Hehehehe... semalam makanan ditaja oleh My Office Catering.....

So, layanzz gambar... mintak maaf ye gambo tak bape clear.... maklumlah tangkap gambo pakai hp cap ayam jek..hehehehe...







12 ulasan:

neezareef said...

sbb ko btau aku menu ko smlm tu yg aku gigih nk mkn sedap2 jugak..hahhaa

Softtouch [Hanim] said...

mcm mana plak my office katering...opis sponsor ker?xfahamlah kak ninie...smbal blacan tu nmpak mgancam

Zetty84 said...

Wah...sedapnyer tgk..lapor nih... ;p

ninie said...

neeza ~ hehehehe... ari nih ada menu besh lagik nija...

ninie said...

hanim ~ alah dah betullah tu... hanim.. sambal belacan tu mmg sedap gilerzzz

ninie said...

zetty ~ mmg lapon nih zetyy.. tatahan nih...

POSH76 said...

bagusnyer poser bulan ni...doa kt dimakbul...best giler aku tngk ulam2 & sambal belacan tu...

ninie said...

posh76 ~ ha ah kak pose sunat... tu lah ulam2 tu segar2 kak...beshh..

CuTeMiUt78 said...

wah.. sedapnya lauk utk berbuka.. :D

ninie said...

cute ~ lauk sponsor mistilah sodappp

ct rahani said...

wah sambal belacan tuh yg x menahan tuh kak..

sha89 said...

adess sedap tu lauk2 brbuka...

xsaba2 nk pose nnti...hehe :)