Monday, July 27, 2009

Aksi nafeesa dan sate





Hari tu anak aku sibuk nak makan sate.. so, ayah dia bawaklah pg belik sate... Masa nak nunggu sate tu siap, anak-anak aku sibuk main kat playground dekat2 ngan gerai sate tu laaa... Jadik aku amik kesempatan bergambo ngan Nafeesa.....hhehehe.. malunye tgk gambo sendiri.... gumukkssss.. nih nak kena diet nihhhh......adoyaiii....

Gambar sate pulak tak sempat aku nak snap sbb anak-anak ku dah tak sabo nak makan sekali bila mau snap tgk sate tinggal bape batang jek...hehehehehhehehe.....so layan gambo Nafeesa jek laa.....


14 ulasan:

Ena Qaisya said...

hahaha diet ninie jgn tak diet ihiks...

ninie said...

hehehehe... tula pasal ena....

10 said...

amboi comelnya nafeesa...

sate kajang ke?

CuTeMiUt78 said...

eemmmm sate kat situ ya..hik..hik..hik..
ok la tu.. tomey je kan

CuTeMiUt78 said...

ninie...nnti jemput ambil award followers kat blog kita ya..

atty's said...

kty pun malam minggu tu makan sate gak .

neezareef said...

ko mkn kt mane tu ek..kdai yg topi koboi tu ek

reen said...

sy pn nk diet gak...tp nfsu mkn msih brleluasa la sis...berat dh nek ni..huhuhu..smlm g beli losyen halia mstajab lg....huhuuuu..

ninie said...

cute ~ ha ah mkn kat situ...key cute nnti kita amik ya...

kty ~ wah kty pon makan sate gak ek...beshhhh

neeza ~ aku tatau la nija kedai yg mana satu.. nnti aku tanye abg aku..

reen ~ tu la pasal.. nak diet tapi nafsu makanku tengah mencanak-canak nih.... tungguuuuuu..

Softtouch [Hanim] said...

cutenya nafeesa....comel...xpe kak, pelahan2 yer..sy pun sama berat naik nie..he hehe

ct rahani said...

nafeesa iras betul ngan akak.. so cute..

ninie said...

hanim ~ tu la pasal sama la kita sama naik heehehe

sha89 said...

hoo~ makin cute nafeesa...:)

xde gemuk pun kak...biase2 je..tp klau nk diet jgak...kna kuat disiplin, chaiyok2!! hehe

lame kite xmkn sate~

♥Hernee Nazir♥ said...

kak pnjam nafisa sebuln..comelnye..