Wednesday, July 15, 2009

Hari Semalam...

Semalam petang bila balik dari kerja... macam biasalah duk ngangkut 3N dari taska pastu pegi amik Baby Nafeesa pulak kat umah babysitter dia... Sebelum balik ke umah, singgah ke kedai cari Roti dan Kaya... biasalah nak buat roti bako..hehehe..Marjerin masih ada lagik kat umah...

Selalunya yang pegi belik barang En. Fadeli la... kalo sume nak ikut... adoyaiiii... tak sempat nak belik barang dik nun ahkak nih...baru selangkah masuk kedai dah kena masuk balik dlm kete.... ya lah ahkak ni anak ramai.. tau lah kerenah dorang camne..hehehhehe...

Ni aku nak tunjuk gambo gambo kerenah 4N dalam kereta sementara tunggu En. Fadeli bershoping seorang diri....hehehehehe.....layanzzzzz....




Ni gambo ada orang marah tak dapat ikut ayah dia pegi kedai....siannnnnn hehehehe..




Aikk dah suka balik sebab ibu dia ajak bergambo.......




Sibuk nak bergambo pangku Nafeesa... Nafeesa terlopong tengok ibu amik gambo dia..hehehe..




Naufal wat muka gangsta ya......




Naqib cool jek kan Naqib... pandai bawak diri.....


18 ulasan:

:: HUSNA :: said...

adam yg sorang ni pon kdg2 x terlayan..
tmbh klu dh 4 ye...
hihi...
tp ramai2 yg meriah...

ninie said...

husna ~ mcm tu la husna kena byk bersabar jek...hehehe.. mmg meriah..

neezareef said...

memacam hal ha budak2 nih ek...ade 4 jd 4 karenah la kan

ninie said...

neeza ~ tul tu neeza mcm2 kerenah...layanzzzzz

atty's said...

mesti mcm2 perangai nie kan..semua anak ninie..cantek & hensem2 belaka..

ninie said...

kty ~ tq kak... mmg kak mcm2 perangai pening palo....

reen said...

lain ank...lain karenahny knknkn....mcm2 hal!!!poning pale..nt..mak gak yg kena pujuk...pe2 hal...makkkkkk...gakkkkk....

ninie said...

reen ~ betul tu reen... poning pala dibueknya..

Softtouch [Hanim] said...

tulah kali sy ikut asben g kedai pun sy n anak duk dlm kete jer..kalu tak mau satu kedai anak tu angkut..bahaya bahaya. Nak2 jajan2 tu..xsuka..sekali sekala ok lah

ninie said...

hanim ~ sama lah kita hanim... susah nak handle...

CuTeMiUt78 said...

adoooii la, sedangkan yg sorang tu pun tak terlayan kerenah dia.. hik..hik..hik.. cute je muka nafeesa tgk ibu ambil gambo ya. :D

ninie said...

cute ~ tau takpe cik cute...hehehehe...

ct rahani said...

suker tgk mata nafeesa.. beso bolat ha.. comel.. comel.. hehehe..

sha89 said...

hoo..sgt2 comel ank2 kak..

pndai berposing time amik gmbar..dh besar leh jdi model haha~

POSH76 said...

budak2 masam ker sengih ker sumer cute2 ...hehe

ninie said...

ct ~ mcm mata aidil kan ct...

ninie said...

sha ~ dorang ni mmg suka begambo

ninie said...

posh ~ hehehe.. budak2 kak kalo dah beso agaknye dah lain ek...