Thursday, July 2, 2009

Hai Semuaa.....


Salam semua....
Hari ni aku baru naik keje....
Dua hari ni aku coti rehatlah...
Tak gi mana2 pon just duk kat umah jek..
Sorry aku tak bagitau kat blog ek pasal aku ambil cuti...

Takde citer menarik nak diceritakan..
Citer yang kurang menarik ada laaa.....huargghhhh...:((
Aku rasa tak yah lah nak citer sbb pahit utk dikenangkan...
Lagi pon tak seswai nak diletak kat blog aku yang temanya
indah-indah belaka... indah ke ek??? nak muntah ako...

Keylah aku nak kemas2 meja aku ni.. setel apa yang patut...
Hari ni aku gi keje mcm budak yang baru first time gi keje
Fikirannya masih blank...
Mungkin masih dalam mood cuti kot...hehehe..

Okey jumpa lagi ya... chiowww....


10 ulasan:

10 said...

ooooo... selamat bekerja... keja... jangan x keja... ooooo... keja... keja... keja... hihihihiiii...

ninie said...

10 ~ rasa cam nak sambung jek coti sampai ujung minggu...

Softtouch [Hanim] said...

cuti ker?patutlah x berupdate..sy tgh tggu next n3 dari kak ninie...:)

sue-ab said...

sama la ngan aku rasa nak duk umh je..tp bila duk umh je...penat ngan keje lain pulak...huhuhu....ko cuti ke ko mc nihhh....aku cam leh agak jek...

Neeza.Areef said...

aku pn bau je dpt msk n komen2 kt blog

ninie said...

hanim ~ akak coti la hanim pastu mmg takde idea nak karang n3 nih.. hehehe tunggu jek ho.. tpt awak pon x smpt akak nak jengah nih.. akak coba ye...

ninie said...

su ~ yelor su kalo duk umah kang nak kena wat keje lain pulak kan... igt smlm nak kije tapi wajb teruskan coti gak sbb ade hal urgent

ninie said...

neeza ~ samalah aku neeza... mana yang dapat jengah tu dapatlah komen.. yg tak dapat jengah tu.. mintak maaflah byk2 ye...

ct rahani said...

klu dah cuti lama sket mmg lemau kan kak nak stat kje.. hehehe..

semoga akak ceria selalu k..

ninie said...

ct ~ tul tu ct... nak bukak n3 pon alamak lemau gak...hehehehe...