Wednesday, July 22, 2009

Naufal dan Nafeesa

Saja aku takde idea pg ni... letak gambo Naufal yang comot baru lepas makan coklat sibuk nak pangku Nafeesa... Sebenarnya Naqib pon nak pangku gak.. tapi gambonye takde...aku lupa ambil ke atau tak save kat pc aku nih.. hehehe...







9 ulasan:

ct rahani said...

wah sonok nafeesa.. dpt abg2 yg penyayang gitu.. hehehe..

atty's said...

geramnya tgk nafeesa..montel..gebus..

ninie said...

ct ~ abg2nya mmg sayang kat nafeesa sambil gadoh2 berebut...

kty ~ saya asik cubit jek pipinya...

Softtouch [Hanim] said...

samalah muka diorang kak ninie..anak2 kak ninie ikut muka kak ninie kan?tp xtaulah plak kalu ade ikut asben..sbb sy xpernah tgk asben akak..:)

ninie said...

hanim ~ asben ngan akak muka pon dah nak serupa.. hehehe... kalo org nmpk cam misti org ckp adik beradik...hehehe

10 said...

ammmbbbooiiii... baiknye abg tolong jagakn adik ek...

reen said...

baik2 bang,pgang adik tu...
ad gaya ni..kasih seorang abang....
x berebut ke dia orang nk pgang adikny?

ninie said...

10 ~ boleh lah 10 akak harapkan bujang2 tu jg adik dia..:)

reen ~ abg2 sume sayang adik... mmg berebut2 maklumlah adik ppn sorang..hehehe...

Farasela said...

pandai abg nk menjaga adik...syg abg kan adik tau!